-
Kan ik een auto uit het buitenland aanbieden?
-
Wat kost het om mijn auto via The Collectables te verkopen?
-
Hoe meld ik mijn auto aan?
-
Hoe bepalen jullie of mijn auto Collectable is?
-
Kan ik bepalen wanneer de veiling van mijn Collectable begint en eindigt?
-
Hoe lang duurt de veiling?
-
Hoe verloopt het proces van aanmelding tot verkoop?
-
Als mijn auto goedgekeurd wordt om te veilen, welke informatie hebben jullie dan nog nodig?
-
Hoeveel details wensen jullie te ontvangen in de informatie over mijn Collectable?
-
Kan ik zelf mijn minimum verkoopprijs (‘reserve’) bepalen?
-
Wat gebeurt er zodra de veiling van mijn Collectable begonnen is?
-
Kan ik nog iets wijzigen als de veiling van mijn Collectable al loopt?
-
Mag ik zelf op mijn auto bieden om de prijs te verhogen?
-
Moet ik beschikbaar zijn om mogelijke kopers mijn Collectable te laten bezichtigen?
-
Moet ik toelaten dat mijn Collectable gekeurd wordt?
-
Kan ik mijn Collectable uit de veiling halen nadat deze begonnen is?
-
Heb ik zekerheid dat mijn auto verkocht wordt?
-
Wat gebeurt er als de minimale verkoopprijs (‘reserve’) niet wordt gehaald?
-
Wie verzorgt de objectbeschrijving over mijn Collectable?
-
Hoe wordt de winnende bieder met mij in contact gebracht en hoe krijg ik mijn betaling?
-
Wat gebeurt er als de winnende bieder zijn verplichtingen niet nakomt?
-
Wat gebeurt er nadat de veiling is afgesloten?
-
Ik wil graag een mogelijke plaatsing van mijn Collectable bespreken zonder in te schrijven, kan dat?
-
Waar kan ik registeren zodat ik mee kan bieden?
-
Hoe zie ik of een auto verkocht is?
-
Ik zie de prijs van het Hoogste Bod in de dagen na het aflopen van de veiling oplopen. Hoe kan dat?
-
Hoe kan ik bieden?
-
Kan ik de auto vooraf bezichtigen en keuren?
-
Wat is iDIN en waarom gebruiken jullie dit?
-
Mijn bank accepteert geen iDIN
Om te kunnen bieden moet je jouw account verifiëren met iDIN. Met iDIN kun je je identificeren en inloggen bij aangesloten organisaties. Zo hoef je minder inloggegevens van websites te onthouden. Hierdoor weten wij zeker dat je een echte bieder bent. Voor meer informatie, klik: https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/idin
Buitenlandse banken en niet alle Nederlandse banken zijn aangesloten bij IDIN. Om je toch te kunnen registreren vragen wij je een kopie te mailen van je ID (indien particulier) of ID en kopie Kamer van Koophandel (indien zakelijk) waarbij het BSN nummer en de pasfoto onzichtbaar mag worden gemaakt. Zodra wij de juiste gegevens hebben ontvangen zullen wij je account activeren.
Mocht je verder nog vragen hebben, stuur een mail naar: [email protected]
-
Waarom staan er niet meer auto's op de site?
-
Ik probeer een bod te plaatsen maar kom niet tussen de andere bieders door?
-
Hoe werkt de Bied Butler?
-
Waar staat de minimum verkoopprijs ('reserve')?
-
Met welke stappen gaan de biedingen minimaal omhoog?
-
Ik kan niet de hele veiling op mijn scherm kijken, wat nu?
-
Kan ik mijn bod verwijderen of intrekken?
-
Ik heb per ongeluk een excessief bedrag geboden, wat moet ik doen?
-
Hoe voorkomen jullie ‘sluipschutters’?
-
Hoe weet ik of een Collectable een minimum verkoopprijs (‘reserve’) heeft of niet?
-
Wat is de commissie voor The Collectables die de koper betaalt?
-
Als de veiling is afgelopen, hoe regel ik dan de verdere transactie?
-
Kan ik contact opnemen met de verkoper?
-
Als ik niet naar de verkoper kan gaan om de auto op te halen, hoe zet ik de auto dan op mijn naam?
-
Wat gebeurt er als de minimum verkoopprijs niet wordt gehaald?
-
Heb ik garantie op de aangekochte Collectable?
-
Wat gebeurt er als de gekochte Collectable een gebrek vertoont dat niet was opgenomen in de kavelbeschrijving?